گزارش تصویری « سراج 24 » : پیاده راهی برای عبور خودروها!۱۳۹۱/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۹۱۳۹۱/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۹ خیابان خورشید جنب اداره برق تهران متصل به خیابان ۱۷شهریور که قرار بود به محلی برای عبور عابران پیاده تبدیل شود دوباره بعد از مسدود شدن چند هفته ای به جولانگاه وسایل نقلیه تبدیل شده است ...تصاویر
0 نظر